friends with good hearts
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

عام اسلامى رياضى ادب فن شعر رياضة اغانى كليبات

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

thanks awy ya nancy hanm

NO_WAY
bosy_bosbos
berro
7 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
NO_WAY
نائب المدير
نائب المدير
NO_WAY

thanks awy ya nancy hanm - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: thanks awy ya nancy hanm   thanks awy ya nancy hanm - صفحة 2 Icon_minitime1الخميس أغسطس 21, 2008 3:22 am

اذا كنتي انتي ياصاحبة الشان والموضوع معاكي مش عارفة
يبقي احنا نعمل ايه
ومش عارفة ايه مسكتكم لحد دلوقتي سواء بيري ولا انتي
اخلصوا بقي وقولوا في ايه
ياما هموتكم انتو الاتنين والله
_NanCy_

_NanCy_

مُساهمةموضوع: رد: thanks awy ya nancy hanm   thanks awy ya nancy hanm - صفحة 2 Icon_minitime1الخميس أغسطس 21, 2008 3:26 am

والله انا م اعرف في اية و يا ريت بجد بقي تشيلوا الموضوع دة
NO_WAY
نائب المدير
نائب المدير
NO_WAY

مُساهمةموضوع: رد: thanks awy ya nancy hanm   thanks awy ya nancy hanm - صفحة 2 Icon_minitime1الخميس أغسطس 21, 2008 10:19 am

ازاي نشيله من غير مانفهم ابه الموضوع
berro

berro

مُساهمةموضوع: رد: thanks awy ya nancy hanm   thanks awy ya nancy hanm - صفحة 2 Icon_minitime1الخميس أغسطس 21, 2008 10:22 am

aywa ana kada ba a2wl al sa7 lam taklmy odmhom ya nancy hanm wa a5lsy awa a2wlhom kada over b2a wa ana mstm7lky awyy wa m7desh fehom 3'reb asln a2wy a2wly
berro

berro

مُساهمةموضوع: رد: thanks awy ya nancy hanm   thanks awy ya nancy hanm - صفحة 2 Icon_minitime1الخميس أغسطس 21, 2008 10:22 am

ml7wza al mwdw3 da lw atshl mein al montda anso berry for ever shokrn leha
bosy_bosbos

bosy_bosbos

مُساهمةموضوع: رد: thanks awy ya nancy hanm   thanks awy ya nancy hanm - صفحة 2 Icon_minitime1الخميس أغسطس 21, 2008 10:46 am

اوكى يابيرى واحنا بنتحترم رغبتك بس لو هى عملت حاجة قولوها وخلصونا كدة وسعت اوى بجد وشكلنا بقى وحش قدام السياحة خلاص بقى انتو الجوز قرفتونى
berro

berro

مُساهمةموضوع: رد: thanks awy ya nancy hanm   thanks awy ya nancy hanm - صفحة 2 Icon_minitime1الخميس أغسطس 21, 2008 2:06 pm

mshy ya bosy awlwlha anto enjy al w7eda aly 3arfa wa mosh h2wl akter mein kada wa yaret b2a hea tatklm
تيمور

تيمور

مُساهمةموضوع: رد: thanks awy ya nancy hanm   thanks awy ya nancy hanm - صفحة 2 Icon_minitime1الخميس أغسطس 21, 2008 2:24 pm

يا جماعة عيب اوى وكفاية لحد كدة الى غلطان يتكلم علشان نعرف مين الى عندو حق وياخدوا وعيب الى بتعملوا دا احنا اخوات وياريت الموضوع دا يتحل علشان نخلص بقا وياريت احنا داخلين قولنا على شهر كبير وعظيم ياعن بلاش يكون حد زعلان من حد او مش بيكلم حد واظن انتوا عارفين كدة كويس ياعنى وانا اسمع ان الى بيكون زعلان مع حد قبل شهر رمضان بيصالحوا واذا مش صالحوا بيبقى ولا كانوا صايم او اية حاجة يعبر فاطر ياعنى ياريت علشان ربنا يغفر ليكم ولينا اى حد زعلان من حد مش يشيل منوا ويضالحوا وياريت الموضوع دا يتقفل على كدة
goliet

goliet

مُساهمةموضوع: رد: thanks awy ya nancy hanm   thanks awy ya nancy hanm - صفحة 2 Icon_minitime1الخميس أغسطس 21, 2008 2:25 pm

انا مش مصدقة ولا متخيلة ان اللي حصل ده من نانسي

الملاك البرئ
لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا
مش قادرة بجد انا مصدومة صدمة
الجعان لما يشوف كيلو بانيه قدامه
ياااااااااااااااا اه يازمن
اخس اخس
انا منهارة مش قادرة بجد
تيمور

تيمور

مُساهمةموضوع: رد: thanks awy ya nancy hanm   thanks awy ya nancy hanm - صفحة 2 Icon_minitime1الخميس أغسطس 21, 2008 2:30 pm

طيب طالما انتى عارفة يا انجى قولينا نانسى عملت اية ونشوفها غلطانة ولا لا
bosy_bosbos

bosy_bosbos

مُساهمةموضوع: رد: thanks awy ya nancy hanm   thanks awy ya nancy hanm - صفحة 2 Icon_minitime1الخميس أغسطس 21, 2008 4:59 pm

صدمة الجعان لما يشوف كيلةو بانيه مش وقت طفاسة ياانجى هههههههههههههه
وانتى ياختى مدام عارفة ياريت تعرفينى وقولى لبيرى تفهمنا بقى عاوزين نخلص او بصوا انا قررت انا وهى والكل وبيرى نتجمع كلنا فى كونفر ونحل الموضوع ده ال بانيه ال ههههههههههههه
berro

berro

مُساهمةموضوع: رد: thanks awy ya nancy hanm   thanks awy ya nancy hanm - صفحة 2 Icon_minitime1الخميس أغسطس 21, 2008 9:24 pm

shklko kada albtwha tahreg la its over hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
bosy_bosbos

bosy_bosbos

مُساهمةموضوع: رد: thanks awy ya nancy hanm   thanks awy ya nancy hanm - صفحة 2 Icon_minitime1الخميس أغسطس 21, 2008 9:31 pm

هى لعبة ال اتس اوفر ال لازم نوصل لحل يابيرى مش هننهيها كدة
berro

berro

مُساهمةموضوع: رد: thanks awy ya nancy hanm   thanks awy ya nancy hanm - صفحة 2 Icon_minitime1الخميس أغسطس 21, 2008 9:32 pm

walhy al 7al 3ndha hea mosh 3ndy ana
bosy_bosbos

bosy_bosbos

مُساهمةموضوع: رد: thanks awy ya nancy hanm   thanks awy ya nancy hanm - صفحة 2 Icon_minitime1الخميس أغسطس 21, 2008 9:37 pm

انا بجد معتش فاهمة حاجة حتى نانسى مش بتكلم وساكتة بجد معتش فاهمة المهزلة دى لازم تقف بقة
_NanCy_

_NanCy_

مُساهمةموضوع: رد: thanks awy ya nancy hanm   thanks awy ya nancy hanm - صفحة 2 Icon_minitime1الخميس أغسطس 21, 2008 10:27 pm

كدة كفاية اوي يا بيري
و كفاية اللي خليتيني وحشة قدامهم كتروا
خلاااااااص
بتهيالي مفيش اوحش من كدة
تعملية فيا
و عموما ربنا يسامحك
بس انا مصممة اني الحمد لله
مش بجيب سيرة بني ادم و لما بعرف باجي اققول وكنت فاكراكم تعرفوني بجد
بس الظاهر اني غلطت
berro

berro

مُساهمةموضوع: رد: thanks awy ya nancy hanm   thanks awy ya nancy hanm - صفحة 2 Icon_minitime1الخميس أغسطس 21, 2008 11:00 pm

basy b2a ya nancy hhhhhhhhhhhhhhhhh b sr7a kada bsr7a anty mska a3sbk hhhhhhhhhh ha ha ha ha bamonsbt sh2hr ramdn fa a2wlna n3ml al camera al 5fea wa anty tab3n aly konty al sh5sea aly astdfnha m3na fe al prnamgggggggg wa kol aly rado 3leky d2wl y3rfo anha al camera al 5fea hhhhhhhhhhhhhhhhh wa b3dn ya nanos mosh berry aly t3ml kada fe 7ad y3ny modm al nas wa kol sana wa anty taeba a2wlely b2a ta7by nze3 wala mosh nze3 al a5ter leky hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh aw3y tkony za3lty ya nanosssssssssss
bosy_bosbos

bosy_bosbos

مُساهمةموضوع: رد: thanks awy ya nancy hanm   thanks awy ya nancy hanm - صفحة 2 Icon_minitime1الخميس أغسطس 21, 2008 11:21 pm

ياحبيبتى معلش دى لعبة مقلب وجه فيكى انتى بمناسبة انك طبعا اكبر مساهمات والراس الكبيرة هنا فلازم نبتدى بيكى اوعى تزعلى مفيش حد زعلان من حد خالص ولسه ودى هننقلها للترفيهية ومتزعليش ياحبى دنتى سكرة والكل بيحبك وكنت عاوزاكى على الميل عشان اقولك كدة وبيرى بتموت فيكى وكلنا وعمر ما حد جاب سيرتك وحشة ياقمر ابدا اوعى يابت تزعلى ها هضربك لو زعلتى وابقى رديهالها وورينا بقى
الشغل والكل يحترس مين تانى اللى عليه الدور
berro

berro

مُساهمةموضوع: رد: thanks awy ya nancy hanm   thanks awy ya nancy hanm - صفحة 2 Icon_minitime1الخميس أغسطس 21, 2008 11:23 pm

aha al dwer al dwer al dwer dwer mw3wda yaly 3leky al dwar hhhhhhhhhhhhhhhhh anty fkra lama a2wltlk kada ya nancy hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
NO_WAY
نائب المدير
نائب المدير
NO_WAY

مُساهمةموضوع: رد: thanks awy ya nancy hanm   thanks awy ya nancy hanm - صفحة 2 Icon_minitime1الجمعة أغسطس 22, 2008 10:23 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههه
تعيشي وتاخدي غيرها ياقمر
نزيع ولا لا
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
تيمور

تيمور

مُساهمةموضوع: رد: thanks awy ya nancy hanm   thanks awy ya nancy hanm - صفحة 2 Icon_minitime1الجمعة أغسطس 22, 2008 11:43 am

والله هيا كدة بقا والله ما ارد على موضوع تانى وحرام عليكم بجد انا قاعد اتكلم واقول رمضان فى الاخر تطلع الكاميرا الخافية والله بجد حرام عليكوا وانشاء الله كدة اشوف وشكم بخير وبكل صحة وسعادة علشان انا خلاص جبت اخرى وانتوا كمان تكبروا الموضوع وفى الاخر يطلع كدة والله بجد انا زعلان منكم علشان انا كنت عايز اعرف ومحدش يقولى ماشى يا بوسى هانم بقا انتى كنتى عارفة ومش قولتيلى ماشى ماشى استنوونى بقا السنة الى جايا انشاء الله كدة وهادخل المنتدى واقولكم راى ال كامير الخافية ال وانا اقول الموضوع كبير وبيرى تتكلم وتقول نانسى واحنا طلعنا اكبر ناس بنعرف نهرج على بعض والله عال اوى كدة يا جماعة احب اقولكم انتوا احسن ناس هنا اعرفكوا كويس ويارب ما حجد يزعل مع حد وياترى بقا الدور الى جاى على مين يا مفاعيس انتوا كدة علشان وحيات ربنا لو اتعملت فيا اموتكم كلكم ال كامير خافية ال يا شيخة روحى انتى وهيا كدة والله انا قولت الموضوع حقيقى وفى الاخر يطلع هزار ماشى ماشى

thanks awy ya nancy hanm
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2